نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیوگرافی

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۱۴ ق.ظ
من کی ام ؟ هنوز بخوبی نمی دونم ... 29سال گشتم و نیافتم ، یک ساله که نمی گردم و دارم پیدا می کنم  ... از کجا ؟ اصلا نمی دونم ... همیشه دنبال جواب می گشتم ، امروز نمی خوام بگردم ... دیگه کجا ها رو جستجو نمی کنم ، تنها چیزی که در دست دارم "اینجا"ست . اسمم نیماست . 30 سال دارم . تو دنیای شما گرافیستم ، گاهی شعر می گم ، به مطالعه علاقه دارم ، دوستان زیادی ندارم ولی دوستان خوبی دارم ... توی دنیای خودم ... نیمام . فقط برای امروز زندگی می کنم ، سعی می کنم همیشه اینجا باشم . 29 سال گذشته رو توی یه دنیای خیالی زندگی می کردم و امروز دنیای خودم رو پیدا کردم ... عین آدم یه فضایی زندگی می کنم که تازه زمین رو کشف کرده  . همه چیز توی دنیای من جالبه ، چند وقتیه که مفهوم لذت رو کشف کردم و دارم از کشفم هم لذت می برم ... هر لحظه روی زمین پر از شگفتیه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی