نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

موقع بیداری ...

دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۱:۳۳ ب.ظ
امروز که بیدار شدم احساس جالبی رو تجربه کردم ... شما به شوق چی بیدار می شید ؟ چه انگیزه ای شما رو بیدار می کنه ؟ من به شوق زندگی بیدار میشم . کلی ذوق می کنم که یه روز دیگه شروع شد ... بازم برخورد با آدمهای تازه ، تماس با دوستای خوبم ، بازم دیدن درختا ، بازم عشق ... به همه چیز و همه کس ... یه روزگاری که روی زمین نبودم وقتی بیدار می شم می گفتم : اه ! بازم بیدار شدم ... امروز همه چیز فرق کرده . روی زمین همه چیز خوشگله . چقدر لذت منتظر منه . پسرکی که یه ترازو دستش بود منو وزن کرد !!! لبخندش چقدر دوست داشتنی بود ... http://nimneveshteh.blogfa.com/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی