نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تولد

دوشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۳۲ ق.ظ
امروز روز تولدمه ! ولی با همه ی 29 تا تولد گذشته ام فرق می کنه ... اولین فرقش اینه که از اینکه از اومدن به این دنیا سپاسگذارم ... دومیش اینه که اینبار بالغ شدم ... بلوغ رو تجربه کردم و یکسال از عمرم رو صرف بهتر بودن کردم . احساس خوبی دارم ... " حس بودن " ! ادیشب اولین کادو تولدمو از خدا گرفتم ! بهم اجازه داد "مفید بودن" رو تجربه کنم . دوستی ساعت 1 صبح نیاز به کمک داشت ، افسرده بود و داغون ... خدا بهم این لطفو کرد که تونستم شادش کنم . وقتی از هم جدا شدیم داشت می رقصید ! " شاد کردن " دیگران چقدر لذت بخشه ... خدایا بابت اینهمه لطفت ممنونم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی