نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رشد معنوی

چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۰۷ ق.ظ
یکی از درسهای بزرگی که توی 16 ماهی که به زمین اومدم این بود : رشد روحانی (معنوی) آدمها یا رو به بالاست یا رو به پایین و سکونی در کار نیست !  حقیقت داره ! من در هر لحظه یا در حال بهتر بودنم یا بدتر بودن ! به همین سادگی . یا اوج می گیرم ، یا سقوط می کنم . من خودم رو متعهد به مسیری به نام "به‌بودی " کردم . اینکه در هر روز ، هر ساعت ، هر لحظه بهتر از قبلم باشم . در هر لحظه بهترین کاری که می تونم رو انجام بدم ... من در این دنیا محکومم به خوب بودن ! لذت بردن و زیبا شدن .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی