نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۴۲ ب.ظ
روابط ما آدمها بر چه اساسیه ؟ معنی دوستیهامون چیه ؟ آیا عشق رو می شناسیم ؟چند بار عشق رو با سایر احساسات اشتباه گرفتیم ؟ چند بار هدفمون از برقراری یه رابطه سواستفاده بوده ؟ چقدر به دوستهامون فکر می کنیم ؟ چقدر عشق دادن بلاعوض رو تجربه کردیم ؟ ... اینها سوالایی هستن که منو توی فکر برد ، مجبور شدم روابطم رو آنالیز کنم و یه الگوی تکراری رو توی دوستیهام پیدا کنم و اصلاحش کنم ... امروز نوع جدیدی از دوستی رو دارم تجربه می کنم که به زندگی ام معنای جدیدی داده ... من و دوستهای جدیدم با هم هیچ داد و ستد مالی نداریم ! حتی یک شکلات هم که برای هم بخریم پولش رو با هم حساب می کنیم !!! اما رابطه ما حول محور رشد می چرخه ، توی چنین رابطه ای هر کس بیشتر ببخشه ، شادتر و راضی تره . به هم کمک می کنیم و هیچ چیزی از هم نمی خوام ... رابطه ای بر پایه عشق بلاعوض ... بعدها بیشتر درباره اش می خونید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی