نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

گام دوم 2

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۴۰ ق.ظ
تا به حال چقدر به الگوهای رفتاری تکراری در زندگی خودتون  فکر کردید ؟ چقدر با این الگوها آشنا هستید ؟ روزگاری فکر می کردم چرا همه‌ی رابطه های من دارن مثل هم ختم می شن ؟ من که هیچ اشتباهی نمی کنم پس چرا آخر سر همه ‌ی دوستامو از دست می دم ؟ دوستی از زندگیش به شدت ناراضی بود ، می گفت می‌خوام از همه چیز فرار کنم ، خسته ام ، تحمل این زندگی رو ندارم ... با اینکه زندگیش از دید خیلی ها فوق العاده بود ... یادم اومد سه سال پیش در یک شرایط خیلی سخت دقیقا اینو ازش شنیدم ، دو سال پیش هم در یه شرایط معمولی اینو شنیدم ، امسال در یک شرایط خوب هم همینطور ... نارضایتی الگوی رفتاریشه ... با پی بردن به الگوها نگاهمون  رو به جای توجه و توجیه و گلایه از شرایط بیرونی به سمت  درونمون می چرخونیم و سعی می کنیم  به ریشه ها توجه کنیم ... همیشه مشکل از درون ماست ... چیزی که اون بیرونه اسمش "زندگی"ه و  تحت هر شرایطی زندگی امروز من  حاصل عملکرد و نگاه منه ! افکارم  ، گفتارم ، عملکردم ، زندگی و سرنوشتم سلسله وار به هم وصل هستن ... امروز می دونم در روابطم زیاده از حد خوب بودن نقطه ضعفم بوده . معنای جاذبه و دافعه رو نمی دونستم ، رابطه ام چهارچوب نداشت ، انگیزه درست نداشت  و ... الگو رو کشف کردم ، مشکل رو با مشورت پیدا کردم و امروز روابطی دارم که می دونم در اونها حق انتخاب دارم ... در زندگی و مشکلات به دنبال الگو های تکراری بگرد ... تکرار کردن یک عمل  معمولا نتیجه ای متفاوت به دنبال نداره ... و انتظار نتیجه‌ی متفاوت میشه دیوانگی ... دیوانگی ای که خیلیهامون داریم توش دست و پا می زنیم و نمی دونیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی