نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تفاوت

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ
امروز به این فکر می کردم : من کی ام ؟ تفاوت من با بقیه مردم چیه ؟ تفاوت من با بقیه موجودات چیه ؟ من و سوسک کوچولویی که داره غذا می بره خونش ... "من" انسانم ؟ خوب اونم سوسکه !!! "من" گرافیستم ؟ شغل دارم ؟ ارتباطات اجتماعی دارم ؟ شخصیت ؟ ادب ؟ ... خوب اونم واسه خودش سوسک موفقیه ، اونم واسه خودش غذا می بره خونش ، ازدواجم کرده احتمالا !!! دیدم همه اینا تعاریفیه که ذهنم می کنه تا منو متفاوت نشون بده . مثالی که زدم خیلی دور از ذهن بود ، اما حالا مقایسه کردنم با سایر آدمها راحت تره ... تمام اینها در تعاریفیه که "ذهن " (همون صدای آشنا ) می سازه ... واسه اینکه یه نقاب ، یه شخصیت برام بسازه و من خودم نباشم ... واسه اینکه یا بالاتر از کسی باشم یا پایین تر ، واسه اینکه حق خیلی کارها رو داشته باشم (که واقعا حقم نیست ! ) ... پس من واقعی کی ام ؟ جدا از همکار کسی ، همسر کسی ، دوست کسی ، استاد کسی ، شاگرد کسی ... من جدا از تعاریف اجتماعی و روانشناسی ... کی ام ؟ فقط وقتی می فهمم که سکوت رو تجربه کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی