نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روزهای آخر سال

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۴۲ ب.ظ
روزهای آخر ساله و فشار کارم اینقدر زیاده که وقت برای نوشتن کم میارم ... ولی مگه چه خبره که همه مردم اینقده عجله دارن ؟ چه خبره که همه یاد کارهای انجام نشده میافتن ؟ عیده ؟ خوب مگه عید چیه جز رسیدن فصل بهار ، زمانی واسه آرامش و جشن ... ولی انگار عادت داریم از جشن هامون هم استرس بسازیم ... یاد همه کارهای عقب افتاده ، همه بدهی ها و طلب ها ، همه ی خرید های نکرده و ... بیافتیم . مگه تمام سال رو ازمون گرفتن ؟ انگار دارم غرغر می کنم ، مال ساعت ها کار پشت سر همه ... عیدتون پیش پیش مبارک :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی