نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صبر

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۵۶ ق.ظ
یه شکست دیگه برای من به معنی یه درس دیگه شد ، و امروز می دونم هر درسی که عملکرد به دنبال داره یعنی پیروزی ... یه تجربه جدید کسب کردم ، درباره صبر ، درباره افراط و تفریط ، درباره صداقت و حماقت ... دیدم که یه مسئله ی ظاهرا کوچیک چقدر می تونه باعث دور شدنم از مسیر بشه . اینکه چقدر راحت میشم یه آدم دیگه و فراموش می کنم کی هستم و از کجا اومدم . این تجربه دیوانگی ام رو یادآورم شد که "تکرار یک اشتباه و انتظار گرفتن نتیجه متفاوت یعنی دیوانگی " یادم آورد چقدر ضعیفم و نباید احساس توانایی منو از تسلیمم دور کنه ، یادم افتاد که هر حالت رفتاری وقتی از حالت تعادل خارج بشه تبدیل می شه به یه ضعف یا نقص ... و اینهمه درس یه دنیا ارزش داره اگه اشتباهاتم رو تکرار نکنم ... از خدا می خوام کمکم کنه که به خواستش تن بدم ، امروز جمله قشنگی خوندم " تصوری که من از کسی که باید باشم دارم گوشه کوچیکی از خواست خداوند برای منه " . پروردگارا ... خود را تقدیم تو می دارم .با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی . از اسارت نفس رهایم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم . با قدرت تو ؛ عشق تو ؛و در راه تو یاریشان خواهم داد .  مشکلاتم را بگیر تا پیروزی بر آنها شاهدی باشد برای کسانی که باشد که بر اراده تو گردن نهم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی