نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آرامش

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۲۵ ق.ظ
باز هم آرامشم رو پیدا کردم ... به درک جدیدی رسیدم که می نویسمش برای روزی که فراموشش کنم . گاهی آرامشم از بین میره (و همیشه منم که آرامشم رو از بین می برم نه شرایط و محیط ) ، گاهی فراموش می کنم کی هستم و چه می کنم و از کجا اومدم ، گاهی آنچنان در مسائل بیرونی غرق می شم که درونم رو از یاد می برم ، گاهی فراموش می کنم خدایی هست که هر روز همصحبتم بود ، گاهی ... و امروز من با دیروزم فرق می کنه ، امروز اول از همه به خودم میام ، آشفتگی ام رو می بینم ، به دنبال ریشه اش می گردم و پیدا کردنش با یه ذره صداقت با خودم خیلی راحته ، اما مهمتر از اون تصمیمیه که می گیرم : تصمیم می گیرم به شرایط آرمانی ام برگردم ، شروع می کنم به عمل کردن ... لازم نیست دقیقا همه چیز همونطور که بود باشه ... فقط یک قدم ، هر چند کوچک بر میدارم ، و با قدمهای کوچک بعدی شروع می کنم ، کم کم ذره ای از آرامش رو احساس می کنم ... و حالا می تونم به شرایط قبل برگردم ... حتی بهتر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی