نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سفر

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۵ ب.ظ
دو روز پیش دوستی داشت میرفت مسافرت ، بهم گفت تو هم میای و من همون لحظه گفتم آره و راهی شدم ... بی نگرانی های اضافی ، بی بار اضافه ... سفر ، فقط بخاطر سفر ... تجربه‌ی زیبایی بود . چی باعث می شه یه سفر دو روزه خستگی یک سال کار رو از تن آدم در بیاره ؟ به این فکر کردم ... احساس آزادی ... اینکه نگرانی های شهر و کار و خانواده رو واسه لحظاتی زمین میذاری ... می تونی کمی خودت باشی ، فارق از نگرانی ... اگه اینطور بپوشم ، اگه اینطور راه برم ، اگه اینطور نفس بکشم اطرافیانم چی فکر می کنن ؟! حقیقت اینه که توی قفس بزرگی به اسم شهرمون اسیریم و دو راه بیشتر نداریم ، ذهنمون رو آزاد کنیم ، یا اینکه به سفر بریم ... من ترجیح می دم توی شهر خودم مسافر باشم ... آزاد و آرام ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی