نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشکلات

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۱۶ ق.ظ
توی این لحظه (دقیقا همین لحظه ... ) چه مشکلی داری ؟ نه یک دقیقه دیگه ، نه یک دقیقه بعد ... توی همین لحظه مشکلی وجود داره ؟  ... ممکنه مسئله ای وجود داشته باشه ولی این مشکل نیست ... توی این لحظه یا می تونی مسئله رو بی خیال بشی ، یا اقدامی فوری انجام بدی . همین . مگه مشکل ترکیبی از نگرانی ها واسه اتفاقی که در آینده میافته نیست به همراه افکاری که از گذشته و حسرت پشتیبانیش می کنه ؟ مگه زندگی من از همین لحظات تشکیل نشده (که توشون داشتن مشکل معنی نداره ) !خیلی ساده است : وقتی آینده هیچوقت نمیاد و گذشته ای وجود واقعی نداره پس مشکلات من همه و همه فقط تخیل هستن . با این آگاهی در هر لحظه می تونم بهتر عمل ممکن رو در لحظه انجام بدیم . هر مسئله ای راه حلی داره که در لحظه ی حال می تونیم بهش رسیدگی کنیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی