نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مقایسه

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۳۲ ق.ظ
مقایسه یکی از ابزارهایه من هم می تونم باهاش یه احساس رضایت نسبی (و شاید کاذب ) بدست بیارم یا یک احساس بدبختی عمییییییق ! در حال حاضر خوشبختم (خیلی خوشبخت ) ، مشکلی هم ندارم ، راضی هم هستم و شاکر ... اما وقتی پای مقایسه میاد وسط ... نسبت به فلانی ... که بیشتر داره ... که بهتر داره ... وای که چقدر می تونم احساس بدبختی بکنم ! روش دیگه ی مقایسه که می تونه رشدم رو متوقف کنه مقایسه ی بهتر شدن امروزم نسبت به گذشته است ... و این فکر که واااای چقدر تغییر کردی ! به سرت هم زیاده ! به خودم گاهی میگم یادته چه هیولایی درونت بود ، حالا که مثل یه گربه ی ملوس شده بزار شیطنتش رو بکنه ... و این یعنی توقف ، یعنی سقوط ... مقایسه توی عشق ... امروز داشتم از اوشو می خوندم ... عشقی که توش مقایسه باشه نمی تونه واقعی و خالص باشه ! عزیزم تو از جنیفر لوپر قشنگ تری ... براد پیت خاک پات هم نمی شه ... این یعنی دیگری هم در میان هست ... (حوصله ی توضیحش رو ندارم چون فعلا درگیرش نیستم !!!‌ ) مقایسه ی خودم با زیر دستهام ... با بدتر ها ... (این نگاه از پایه غلطه و بالا و پایین دونستن ختم خود محوریه ، جای خدا نشستن ! و قضاوت کار من نیست ... ) باعث یه احساس غرور احمقانه میشه ... غروری که باز به سقوط ختم می شه ... من از مقایسه فقط بعضی وقتها استفاده می کنم ... وقتهایی که احساس نارضایتی از خود سراغم میاد ... اونوقته که مقایسه ی دیروز و امروزم بهم امید میده برای بهتر شدن ، برای برگشتن به لحظه ی حال ... برای حرکت بیشتر و امیدوارانه تر ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی