نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فراموشکاری

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۲۶ ق.ظ
امروز گریه کردم ... بی خجالت و های های ... نه واسه حسرت ، نه واسه ی غم ... فقط به خاطر دلتنگی ... امروز روز مادره و من دلتنگ مادری شدم که تا بود نبودم ... و حالا که نیست ... فراموشکاری یکی از خاصیت های ما آدمهاست ... فراموش می کنیم که مرگ یه احتمال نیست ... یه حقیقته ! فراموش می کنیم عزیزانمون ممکنه 5 دقیقه ی دیگه ... نه ! چند ثانیه دیگه بیشتر پیش ما نباشن ... فراموش می کنیم چقدر همدیگه رو دوست داریم ... فراموش می کنیم ... اگه با این دید به اطرافیانمون نگاه کنیم که "شاید فردا نباشد ... " چقدر روابطمون قشنگ میشه ... با این نگاه می شه دورترین نزدیکانمون رو هم دوست داشته باشیم چه برسه به نزدیکترینهاشون رو ... بیاید فراموش نکینم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی