نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نقشه

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ق.ظ
به هم ریختم ، تمام روزم رو انگار آدم دیگه ای هستم ، کارای دیوانه وار هم می کنم ! چم شده ؟! یه مسئله ی ساده : نقشه ای ریختم ... همه چیز طبق نقشم پیش نرفت ... و روزگارم آشفته شد ! همین ! این یعنی من هنوز اونقدر عاقل نشدم که وقتی دلم چیزی رو خواست جای نقشه ریختن برنامه ریزی کنم . اصلا بذار ماجرا رو تعریف کنم تا بدونید اونهمه آرامش چطوری می تونه واسه چیزهای ساده منهدم بشه ! تصمیم گرفتم کارم رو تو خونه گسترش بدم ... یه کامپیوتر جمع و جور کردم ... حالا موند اینترنت ... هول و هراس اینکه چه کنم باعث شد فکر نکنم ... یه گوشی بخرم به عنوان مودم ! جنگی خریدم ، 6 مدل کابل و سی دی و بلوتوث اکسترنال و ... خریدم و گوشی کامپیوتر رو ساپورت نکرد !!! حالا یادم افتاده که صبرم کجا رفته ، یه خط تلفن ، یه مودم و یه ای دی اس ال هزینه اش نصف آنچه که من کردم می شد ... تصمیم گرفتم بخشی از تفریحم رو بذارم پای تلویزیون ، یه گیرنده دیجیتال واسه کامپیوتر خریدم ... و آنتنش جواب نداد ... بدون اینکه فکر کنم خریده بودم ! حالا باز بی اونکه فکر کنم 7 مدل آنتن رو یکجا آوردم .... و باز کار نکرد و امروز که داشتم از دیوار دو طبقه بالا میرفتم تا آنتن هوایی نصب کنم !!!!! به خودم اومدم ! نیما ! جونت رو داری واسه لذت طلبی ات و نقشه ات به خطر میندازی ... عقلم برگشت ... صبرم کجا رفته ؟! یه نردبون می خوام ... همین !  و حالا که نگاه می کنم می بینم دو روز گذشته رو زندگی نکردم ! تازه به اون چیزهایی که می خواستم هم رسیدم ولی چیزی نبود که می خواستم !!! و درس گرفتم ... این عادت رفتاری خیلی واسم آشناست . چند بار تو زندگیم چنین کارهایی کردم ؟ چند بار دنبال یه چیزی بی برنامه ریزی و بدون صبر و مثل یه کودک دویدم و وقتی رسیدم چیز دیگه ای خواستم ... الان آرومم ... الان بعد از دو روز سختی و آشفتگی یه درک جدید دارم و آرامشم یه پله پخته تر شد ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی