نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خود خود زندگی

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۵۳ ق.ظ
امروز جمله ای کلی حالم رو خوب کرد ! "خود خود زندگی رو دوست داشته باش " و این خود خود زندگی چیزیه که فراموشش کردیم . زندگی من کارم نیست ، دوستانم نیستن ، کلاسهام نیستن ، فکرام هم نیستن ، کامپیوتر نوظهورم هم نیست ، ... هیچکدوم از اینها زندگی من نیستن . زندگی من دقیقا لحظه هاییه که توش هیچکدوم از اینها رو زندگی ام نمی دونم و فقط باهاشون زندگی می کنم . زندگی ام رو فقط تو لحظات مراقبه ام می تونم لمس کنم ، لحظه ای که میشینم با یه گل حرف می زنم و نوازشش می کنم ، لحظه ای که نفس کشیدن رو لمس می کنم ... زندگی من یه حضوره که پشت همه ی شلوغی ها گم شده ... پی نوشت : همخونه ی دوست داشتنی ای دارم که هر بار تلاش می کنه یه نظر بذاره و منو بشوره بذاره کنار ولی خدای عزیزم کد امنیتی رو بهش نمی ده و نمی ذاره ضایع شم ! اینجا در یه حرکت انتحاری خودم اقرار می کنم من شلخته ترین ، بی نظم ترین ، هپلی ترین پسر دنیام ... و خونه رو مثل جنگ جهانی به هم می ریزم ، خیلی خیلی کم ظرف می شورم و گاهی لباساشو می پوشم و باش می رم بیرون و همیشه اینقدر خسته میرسم خونه که نمی تونم بیش از یک ساعت به حرفاش گوش بدم !!! آقا رضا دلت خنک شد ؟ در عین حال خیلی مهربونم ، آشپزی ام حرف نداره ، وقتی آشفته ای می تونم آرومت کنم ، کلی خوشتیپم و می تونی پزم رو بدی ... بازم بگم ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی