نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مسیر آرامش ...

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۵۹ ق.ظ
یکی از مشکلات بزرگ من همیشه تخمین اشتباه "زمان" بوده . چیزی که باعث میشه وقتی کاری به نظرم ۲ روز طول می کشه ... ۷ روز به درازا بکشه ! وقتی قراره ۱۵ دقیقه دیگه برسم سر قرار ، ۴۰ دقیقه ای برسم ... این مشکل نمی دونم از کجا به زندگی من وارد شده ولی قسمت عجیب ماجرا اینه که تا حالا اینهمه تخمین اشتباه زدم و درس نگرفتم ! این روزها دارم تلاش می کنم تخمین هام رو دست بالا بگیرم ولی بازم مشکل دارم ... دارم سعی می کنم عاقلانه حدس بزنم و باز هم کم میارم ... اگه کسی راه حل داره بگه (منم حق دارم جواب یه سوال رو ندونم !!!! )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی