نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نگاه

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۴ ق.ظ
روزگاری نه چندان دور "دنیای من " خیلی زشت بود ! همه چیز سیاه و خاکستری بود ، مردم همه بد بودن ، همه حالت تهاجمی داشتن ، هیچکس رو دوست نداشتم ، هیچکس هم دوستم نداشت ، همه ی مردم مقصر بودن ، هیچ زیبایی در دنیا نبود ... امروز "دنیای من " خیلی زیباست ! همه چیز رنگیه ، مردم دوست داشتنی هستن بد و خوب ... عشق در دنیای من موج می زنه خیلی ها رو دوست دارم و خیلی ها هم دوستم دارن ، گاهی تقصیر منه ، گاهی تقصیر اونا ! ولی در کل دنیا فوق العاده است ... اما چی به سر دنیا اومده ؟ ظاهرا ظرف یکی دو سال خیلی عوض شده !!! نه !!! نگاه منه که عوض شده ... چیزی به اسم "دنیای من " وجود نداره ... دنیا ، دنیاست ! نگاه منه که عوض شده ، به همین سادگی ... دوستی دارم که بعد از مدت زیادی افسردگی و ناراحتی ، ضمن درد دلها و غر و لندهایی که به دنیا می میکرد و از همه چیز شاکی بود ، چون دیدم گوش شنوایی نسبت به آموزه های روحانی نداره بهش پیشنهاد کردم بره پیش یه روانپزشک ... و رفت ... از فردا دنیاش قشنگ شد ، زنگ می زد و از زیبایی ها می گفت ، از مهربونی ها و ... مسئله خیلی ساده بود ، یه دارو باعث شده بود مغزش زیادی فکر نکنه ، آروم بگیره و حقیقت رو ببینه ... دردآور اونجاست که روزی که دارو قطع میشه باز همه چیز بر می گرده جای اولش ! ولی این روزها هنر من اینه که یاد گرفتم چطور نگاه کنم ، و با چه اعمالی نگاهم رو ثابت نگه دارم ... کار سختی نبود ، ولی به تلاش و صبر و پشتکار نیاز داشت ... یادمون باشه یه دنیا بیشتر وجود نداره ، همون دنیای زیبایی که هممون روزهایی تجربش کردیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی