نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شروع

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶ ب.ظ
... (ادامه از پست قبلی ) بعد از اون بود که هدف پیدا کردم ، زندگی ام با هدفم معنی جدیدی پیدا کرد ، کلمه ی "نیمای جدید" و "نیمای قدیم " مفهوم پیدا کرد ... توی طول روز با هدفم ، راهم ، نیمای جدیدم دائم در تماس بودم ... یادم نمی رفت که مسیری رو شروع کردم که با تغییراتم به آرامش ختم میشه ... اون موقع نه از آخر راه خبر داشتم ، نه لمسش کرده بودم ، نه هیچکدوم از معجزاتی رو که امروز با وجودم لمس کردم تصور می کردم اما خود "مسیر" دلگرم کننده و آرامبخش بود ... دائم به خودم یادآوری می کردم (و می کنم ) که یادت نره ! تو نیمای جدیدی ، با اخلاق جدید ، خواسته های جدید ، اعتقادات جدید و ... تو باید تغییر کنی ، تو باید آروم بشی ، تو باید تو هر لحظه کار درست رو انجام بدی ... کمک خواستم ! از کسایی که همچین مسیری رو دنبال می کردن ، کمک گرفتم و بعد از چندی به هر که که این مسیر رو می خواست تجربه دادم ... احساس تنهایی در من از بین رفت ... اینکه کسانی هستند که مثل من این راه رو دنبال می کنن ... نظم و تعهد رو تمرین کردم ، گوش دادن رو یاد گرفتم ، روزی ۹۰ دقیقه ام رو فقط به خودم و روحم اختصاص دادم ... مراقبه ، پیاده روی ، تلاش و ... انگار که زندگی کس دیگه ای رو زندگی می کردم ... شده بودم همون آدم فضایی که پارسال تو اولین پست های وبلاگ خودم رو معرفی کردم ... کسی که تازه به زمین اومده و داره دنیا رو می بینه !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی