نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نقایص و کمبودهای اخلاقی

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۱۹ ق.ظ
امروز درک جدیدی از مشکلاتم پیدا کردم ... این روزها از دست نقایص شخصیتی ام مثل تنبلی ، خودخواهی ، ترس و ... به تنگ اومدم اما هر چه کردم زورم بهشون نمی رسید ! (نقایص شخصیتی : ویژگی های رفتاری هستند که از حالت تعادل خارج شدن ) امروز فهمیدم چرا زورم بهشون نمی رسید ! نواقص من مثل چاله هایی در روحم و زندگیم هستن ! تمام زوری که من می زدم برای جابجا کردن چاله بود ! اما چاله رو جابجا نمی کنن ، پر می کنن ! تازه فهمیدم یکسری کمبود این چاله ها رو بوجود آورده ، اگه تنبلم کمبود تلاشگری ام به وجودش آورده ، اگه خودخواهم کمبود گذشته که اینکارو باهام کرده ، اگه می ترسم بخاطر کمبود شهامته ! نکته ی بعدی اینه که تازه فهمیدم ، من به عنوان یه انسان قدرت اجراییم رو از خدا می گیرم ... به تنهایی هیچ کاری نمی تونم بکنم ... به درک این خدا نیاز دارم ! چون خدا مهمان ناخوانده نیست ... فقط وقتی بخونمش ، فقط وقتی خونه ی دلمو آماده ی ورودش کنم میاد ...می خوام ازش هر روز و عاجزانه بخوام برای پر کردن چاله های وجودم کمکم کنه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی