نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اشتباه

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ق.ظ
اشتباه کردم ...یه اشتباه جدید ! ولی اینکه چرا دارم ذوق می کنم و فریاد می زنم که اشتباه کردم واسه اینه که اینروزها اشتباهات من هم متفاوتن ... در گذشته یه اشتباهو هزار بار تکرار می کردم و انتظار داشتم نتیجه ی جدیدی بگیرم ! این روزها خطا می کنم ... خطاهای جدید ! هر اشتباه جدید یه درس جدید به دنبال داره ... اما از اشتباهم درسش رو گرفتم ! این درک پشت چراغ قرمز بهم رسید ! اینکه هیچ کس به خودش نمی گه تا کی باید پشت چراغ قرمز وایسم ... هیشکی منتظر نمی مونه تا به یه سن یا دوره ی خاص برسه تا بتونه چراغ قرمز ها رو رد کنه ! چراغ قرمز چراغ قرمزه ... این قانونه ... برای حفظ سلامت منه ... فرض کن تمام عمرت رو هم پشت چراغ قرمز ها صبر کردی و در نتیجش با امنیت و آرامش زندگی کردی ... حالا یک روز اگه بر اثر بی توجهی ... اعصاب خوردی ... عجله ... شیطنت ، وسوسه ، یا یه جمعه که حالت از زمین و زمون گرفتس از چراغ قرمز رد بشی ... همون لحظه و بی توجه به عمری که با امنیت ، طبق قوانین و با سلامت و آرامش زندگی کردی ممکنه صدایی شبیه این بیاد : بووووووووووووووق ایییییییییییییییهههههههههههههه و فرت ! زندگی ات تموم بشه ... یا ناقص بشی ... و نمی تونی شاکی باشی که من یه عمر به چراغ راهنمایی احترام گذاشتم ! دیروز تو زندگی ام تا مرحله ی بوووووووووووووق رفتم ... حس خوبی نداشتم ... نیمایی رو می دیدم که سالهاست باهاش غریبه ام ... شخصیتی رو می دیدم که در خودم سالهاست که سراغ ندارم ... و همه ی اینها برای عبور از یه چراغ قرمز ... برای رد شدن از یکسری اصول ، عقیده و ارزشهایی که مال خودمه ... خداوندا ... بهم فرصت اشتباهات جدید و درسهای جدید بده ... ولی هر جا که داشتم سقوط می کردم دستمو بگیر ... بنده ی پر توقعت ... نیما
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی