نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خویشتن پذیری

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ
خویشتن پذیری ... پذیرش خود واقعیم ... آنچه که هستم ، نه بیشتر ، نه کمتر ... راه حلی برای پیدا کردن آرامش ! اما چطور می شه اون رو وارد زندگی کرد ؟! اول باید بدونم خویشتن پذیری یه دیدگاهه ! یعنی دست از افکار باطلم در مورد خودم و نقشم در جهان  بردارم ... گاهی فکر می کنم مسئول تغییر کل جهانم ! منجی بشر منم ! باید مسئول همه چی باشم ! باید مردم رو عوض کنم ! گاهی بابت کارهای دیگران احساس گناه و خجالت می کنم ... پس خدا این وسط چکارست ؟ پس دیگران و مسئولیتهاشون چی میشه ؟ مگه من چقدر توان دارم ؟ گاهی هم برعکس ! احساس خود کم بینی می کنم ، انگار که هیچ چیز در دست من نیست و من مثل یه قایق گم شده در دریا می گردم ... انگار که در این جهان هیچ کاره ام ، حتی مسئولیت کارهای خودم رو هم نمی پذیرم ... اونجاست که باید پرسید من این وسط چیکاره ام ؟! آیا توانهای خودم رو می شناسم ؟ خویشتن پذیری نگاهیه که بار عظیمی رو از رو دوشمون بر می داره ... به خودمون حق اشتباه می دیم ، به خودمون فرصت رشد می دیم ، به خودمون عشق و احترام هدیه می دیم ... توانمون رو درک می کنیم ... بارهای اضافی فکری رو از دوشمون زمین می ذاریم . بیاید کمی در مورد خودمون کنکاش کنیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی