نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعای آرامش

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۹ ب.ظ
چرا دنبال دعای آرامش می گردیم ... چرا همه چیز رو یکجا و فوری میخوایم ؟ عین یه قرص می خوایم یه دعا باشه که بخونیم ... الهم ... و فردا آرامش از زندگیمون سرریز شه ؟! بذارید راستش رو بگم ... هر دعایی که با نام خداوند و رو به خداوند باشه برا من آرامش میاره ... مگه خودش نمی گه "یاد خدا دلها رو آرام میکنه " ... ولی دعایی که زندگی منو متحول کرده همونه که سمت چپ بلاگ می بینید ... خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم انچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم  تکرارش به من یادآور میشه که خودم با عمل به اون باید آرامش رو به زندگی ام دعوت کنم ... و خلاصش برای من اینه : سعی نکنم دنیا رو عوض کنم ، سعی کنم اول خودمو عوض کنم ... دنیای اطرافم با خوب شدن من خوب میشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی