نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آرامش محصول آگاهی

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۴۲ ق.ظ
اینروزها وقتی به پشت سرم نگاه می کنم بخشی عظیمی از آرامشم رو مدیون آگاهی ای می دونم که توی دوسال(ی که به زمین اومدم ! ) کسب کردم . این روزها با این آگاهی اونقدر حق انتخاب و گزینه های مختلف جلوی پامه که با هر تصمیم آرامشم عمیق تر می شه . وقتی شکستهام رو بصورت درس می بینم و از درسها و نتایج حاصل از اون استفاده می کنم ، کمتر آشفته می شم . از وقتی خودم رو خیلی جستجوگرانه شناختم و از الگوهای رفتاریم ، دیوانگی هام ، ترس هام ، احساساتم ، ریشه ی اشتباهاتم ، کمبودهام و ... آگاه شدم ، شناخت دیگران و کنار اومدن با دیوانگی هاشون برام آسون تر شده ... این روزها جای غرغر کردن و حرص خوردن و سعی در تغییر بیشتر دعا می کنم ... بیاید آگاهیمون رو افزایش بدیم ... در راستاش هم عمل کنیم چون بدترین آفت برای یک سالک ... آگاهی بدون عملکرده .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی