نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من و خدا

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۹ ب.ظ
از خدا خواستم عادتهای زشتم را ترکم بدهد فرمود : خودت باید آنها را رها کنی ! از او درخواست کردم فرزند معلولم را شفا دهد  فرمود : لازم نیست روحش که سالم است  جسم هم که موقتی است . از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند.  فرمود : صبر حاصل سختی و رنج است . عطا کردنی نیست آموختنی است. گفتم :مرا خوشبخت کن فرمود:نعمت از من خوشبخت شدن از تو! از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند فرمود :رنج از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیک ترت میکند  از او خواستم روحم را رشد دهد فرمود: نه تو خودت باید رشد کنی  من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس میکنم تا بارور شوی  از خدا خواستم کاری کند از زندگی لذت کامل ببرم  فرمود : برای این کار من به تو زندگی داده ام. از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوست دارد من هم دیگران را دوست بدارم خدا فرمود : آها بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی