نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خانواده

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۰ ب.ظ
امروز بعد سالها با خانوادم بودم ... چقدر احساس لذت بخشی بود ... وقتی همواره در کنارشونیم غرغر می کنیم ... کنترلشون می کنیم ، قضاوت می کنیم و قدر هر لحظه با اونا بودن رو نمی دونیم ... ولی من امروز عشقی رو در قلبم احساس کردم که مدتها بود تجربش نکرده بودم ... چقدر قشنگه دوست داشتن کسانی که هیچ انتظاری ازشون نداری و انتظاری ازت ندارن ... یه عشق بلاعوض ... ساده و کاملا خالی از اضافات ... بیاید قدر خانواده هامون رو بدونیم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی