نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عشق

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۳۶ ق.ظ
دوست دارم فورا بعد از پست بعدی احساسم رو درباره ی عشق بگم :  ... عشق واقعی از نظر من (و تا امروز ) عشقیه که منشا درونی داره ... عشقیه که انتظارات درش جایی نداره ... فداکاری و محبت  دو طرفه درش موج میزنه ... تو عشق واقعی "من" گم نمی شه ! بلکه بالنده تر میشه ... عشق واقعی عشقیه که درش حسادت جایی نداره ... عشقی که درش رشد وجود داره ... عشق واقعی درد نداره ، اشتیاق داره ... یه رقص دائم و درونی ... عشق واقعی بیش از اونکه به معشوق وابسته باشه به درون من وابستس ... تو عشق واقعی تملک معنا نداره ... زنجیر معنی نداره ... زمان معنی نداره ... عشق واقعی رو فقط توی لحظه ها میشه پیدا کرد ... عشق واقعی لحظه لحظه های عاشقانه ایه که به هم می چسبن ... بدون حسرت گذشته و ترس آینده ... چیزی که گفتم رو فکر نمی کنم به این راحتی ها روی زمین بشه پیدا کرد ... سرمو به آسمون بلند می کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی