نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

وابستگی ، دلبستگی

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۲۹ ق.ظ
امروز داشتم روابطم رو مرور می کردم ... آیا فرق وابستگی و دلبستگی رو می دونیم ؟ تو روابطمون وابسته می شیم یا دلبسته ؟ برا من تعریف وابستگی ، وابسته شدن به فرد یا چیزیه به صورتی که بدون اون تعادل زندگیمون به هم بخوره ... در وابستگی من هویتی نداره و فقط با طرف مقابله که می تونه زندگی معنا داشته باشه ، تو وابستگی اگر طرف مقابل با من نباشه دیگه رابطه ای معنی نداره ... اصلا برای مدتی زندگی معنی نداره ... در وابستگی رشد وجود نداره ، فقط ارضای استرس ها ، کمبودها ، ترسها و ... در میونه ... تعریف دلبستگی (یا همون همبستگی) برای من جذاب تره : کسی یا چیزی رو دوست داشته باشی چون در بودن با اون رشد می کنی ... هویتت ، شادیت ، استقلالت تقویت میشه ... دوستش داری به خاطر چیزی که هست ، نه نیازهایی که خودت بهش داری ... در دلبستگی حرکت موازی وجود داره ، کنار هم حرکت می کنیم ، رشد می کنیم ، تغییر می کنیم ، همدیگه رو اونجور که هست می پذیریم نه اونجور که می خوایم . در دلبستگی منطق و استقلال وجود داره ، بعد تبدیل به صمیمیت میشه ... وقتی دلبسته ی کسی باشیم حضور یا عدم حضورش فرقی نمی کنه ، در دلبستگی دو طرف برای هم درد به همراه نمیارن بلکه شور و شادی در اون موج میزنه ... در دلبستگی هویت من وجود داره و فقط بالنده تر و زیباتر میشه ... اگه بخوام بنویسم خیلی میشه ... شخصا انسانی بودم که تمام عمرم رو تا قبل از اینکه به زمین بیام با وابستگی زندگی کردم ... اینروزها می خوام دلبستگی رو تمرین کنم ... قشنگه ... هر چند کمیابه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی