نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

واقع بینی

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۳۳ ق.ظ
واقع بینی یا همون پذیرشی که همیشه ازش اسم میبرم یکی از عوامل آرامشیه که توی مسیر آرامش بدستش آوردم ... واقع بینی برای من متعادل کردن و واقع گرایانه کردن سطح انتظاراتم از آدمهای اطرافم ، زندگیم ، شرایطم و کلا دنیاست ... این واقع بینی به من احساس رضایت و آرامش میده ... تو این دنیا همه چیز سر جای خودشه ... دقیقا جایی که باید باشه ! و این من و ذهنمیم که انتظار داریم همه چیز اونجور باشه که ما می خوایم ! بخش آخر دعای آرامش یادتونه ؟ خداوندا مرا فهمی ده که متوقع نباشم دنیا و هر چه در آن است آنگونه که من می خواهم باشد ! وقتی از آدمهای اطرافمون اندازه ی چیزی که هستن انتظار داشته باشیم دیگه در شرایط مختلف رنجیده خاطر نمی شیم چون "انتظارات ما بذر رنجش های ما هستند " ... وقتی دست از اگه ... و کاشکی ... برداریم و چیزهای تغییر نیافتنی رو بپذیریم چقدر آروم میگیریم ... دست از شتاب و عجله و زور زدن اضافی برای تغییر بر داریم بذاریم هر چیزی در موقع خودش اتفاق بیافته ... معنی حرفای من این نیست که مثل یه گیاه رفتار کنیم و با هیچ چیز کاری نداشته باشیم! برعکس ! جنگیدن برای تغییر چیزهای تغییر یافتنی بخش مهمی از ارزش زندگیه .... ولی تشخیص این دو نیاز به تعادل و تفکر داره ... به هر مطلبی که بهش می پردازم یه جورایی بر می گرده به دعای آرامش : خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم ، شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم و بینشی که تفاوت این دو را بدانم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی