نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

انگیزه

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۲ ب.ظ
یه تراز از زندگی و شرایطم گرفتم ... به انگیزه ی بیشتری نیاز دارم ... انگیزه چیه ؟! یه تعریف قشنگ ازش دارم ... یه وقتایی بود که یه اسباب بازی جدید برامون می خریدن (اسباب بازی ای که آرزوشو داشتیم ) و شب از اشتیاقش به زور خوابمون می برد و شب خوابش رو می دیدیم و صبح زووود واسه بازی کردن باهاش بیدار می شدیم ... بدون ذره ای خستگی ... اون موقع چشمامون برق می زد ، زندگیمون معنی جدیدی داشت ... شاد بودیم ... من به اون میگم انگیزه ... انگیزه موتور محرکه ی زندگیه و الان من به یه خوبش نیاز دارم ! فهمیدم که زندگیم رنگ یکنواختی گرفته و باید یه خونه تکونی از افکار ، رفتار و اوضاعم بکنم ... هر وقت تغییرات جدید تو زندگیم کم میشه احساس یکنواختی می کنم و من بیست و سه ماه و بیست و سه روزه عادت کردم که هر روز یک تغییر هر چند کوچیک داشته باشم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی