نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آدمهای عادی

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۵۸ ق.ظ
یه زمانی به همه ی آدمهای اطرافم می گفتم آدمهای عادی ... خودم رو با اونها مقایسه می کردم . امروز فهمیدم بین ما آدمهای عادی کمی وجود دارن ... آدمهای عادی کسانی هستند که طریقه ی انسانیت (همون مسیر آرامش ) رو طی می کنن ، موفق و شاد هستن ... اونها دارن مثل یک انسان از توانایی ها و داشته هاشون لذت می برن و باقی مردم ... غیر عادی هستن ! یه آدم عادی آرومه ، موفقه ، شاده ، قویه ، با ایمانه ، انسانه ... اونچه که ما رو از آدمهای عادی جدا می کنه پیروی کردن از صدای ذهنمونه ... پیروی از نواقص اخلاقیمون ... اشتباهات مکرر و تکرار اونهاست ... این روزها دارم به آدمهای عادی شبیه میشم و چقدر لذت بخشه . می خوام از داشته هام بگم ... از به دست آورده هایی که طی دو سال جمع کردم ... داشته هایی مثل روابط سالم ، آرامش ، ایمان ، سلامت روح و جسم ، توانایی کمک گرفتن وکمک کردن ، لبخند ، مراقبه ، دعا ، درک جدیدم از خدا ، صداقتم ، اعتبارم ، رشدم توی کار و زندگی ، دوستانی برای درد دل ، راهنما ، راه ، هدف ، امید ، پشتکار ، سلامت عقل ، ... و اگه بخوام بگم تا پایین صفحه خواهم نوشت ... اگه من تونستم ، تو هم می تونی ... دو سال چیز زیادی نیست ... و حیرت زده ام که دو سال بعد در چنین روزهایی چه خواهم نوشت و چه ها خواهم داشت ... خدایا شکرت بابت همه ی داشته هام ، بابت داده هایی که نعمتت هستن و نداده هایی که حکمتت ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی