نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آرزو ، ایمان و امید

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۳۹ ق.ظ
دلم گرفته و نوشتنم نمی آد ! و اگه زندگی از لحظات شاد و دلگیر ساخته نمی شد که زیبا نبود ... خدا رو شکر می کنم واسه اینکه زمانی تمام روزهام ، ماههام و سالهام دلگیر بود ولی اینروزا گاه گاهی دل من می گیرد ... ولی برای خالی نبودن بلاگ مطلبی رو از بلاگ یه دوست سرقت محترمانه ی ادبی کردم که ارزش خوندن داره آرزو ، زندگی شخص را میسازد و شخصیت او را کنترل میکند آرزو مانند سکان یک کشتی جهت حرکت را مشخص میسازد سکان یک کشتی نسبت به خود آن ممکن است خیلی کوچک باشد و دیده نشود،اما مسیر حرکت یک کشتی عظیم را کنترل می نماید بنابراین یک زندگی بدون امید و هدف مانند یک کشتی بدون سکان  می باشد،همینطور یک فرد بی هدف نیز جهت خود را از دست داده و آنقدر در امواج متلاطم زندگی سرگردان میشود تا سرانجام غرق شود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی