نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ترازنامه

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۴۹ ق.ظ
دیگه وقت اون رسیده که  شب به شب خودمو مرور کنم ... امروز چه کردم ؟ دل کسی رو نشکستم ؟ عذرخواهی ای بدهکار نیستم ؟ خودم رو دوست دارم ؟ با خودم خوب بودم ؟ چقدر در مسیر آرامش حرکت کردم ؟ اگه نه چرا ؟ رو به هدفهام حرکت کردم ؟ با چه کسایی ارتباط برقرار کردم ؟ ارزشش رو داشتن ؟ ... می تونم این سوالات رو بیشتر و بیشتر بکنم و مرور هر شبشون چقدر به من کمک می کنه . اگه تو مسیر درست باشم احساس خوبی بهم می ده ، حس رضایت از خود ، افتخار ... و اگه نباشم درد خواهم کشید ولی می تونم از فردا صبحش از نو شروع کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی