نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تعادل

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۲۸ ق.ظ
شاید بشه گفت یکی از مهمترین اصولی که برای بودن در مسیر آرامش باید یاد بگیریم و رعایت کنیم تعادله ... مشکل اصلی ما در گذشته بی تعادلی بود ... و هر چیز که از حالت تعادل خارج بشه می تونه زندگی ما رو آشفته کنه . حتی چیزهای خوب وقتی حالت افراطی پیدا کنن بد می شن ... دیروز احساس کردم انرژی کمی دارم و یه چراغ خطر رو در زندگیم احساس کردم ، فورا ترازی از رفتار ، شرایط و زندگیم گرفتم ... بله . از تعادل خارج شده بودم . و جالبه که بگم تو چه قسمتی : دیدم تمام روز من در حال سرویس دادن ،مشاوره ،کمک کردن و همدردی با دوستانی می گذره که مشکلات خیلی زیادی دارن و بدتر از اون حرکتی در راستای تغییر شرایطشون نمی کنن و فقط به کسی نیاز دارن که مقطعی و لحظه ای آرومشون کنه  ... دیدم دارم باز دارم نقش منجی رو بازی می کنم و در این مسئله افراط کردم ... خودم رو فراموش کردم ... نیازهام ... انرژیم .... مسئله این نیست که به کسی کمک نکنیم ، اتفاقا در روزهای متعادل من ، بخش زیادی از لذت و آرامشم به علت کمک و  انرژی دادن به کسانیه که بهش نیاز دارن ، ... اما وای از افراط و تفریط ... امروزم رو با دعای آرامش شروع کردم ... باز اقرار کردم خیلی چیزها هست که من نمی تونم تغییر بدم ... باید بیشتر به زندگی ام بپردازم و لذت بردن از دنیا رو تمرین کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی