نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نی انبانی که نگفت نه

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۴ ق.ظ
امروز طی یه اتفاق ناگهان یاد داستانی افتادم که سالها پیش از شل سیلور استاین خوندم ... کتابهای قشنگی داره و داستانهاشو دوست دارم :نی انبانی که نگفت نه ساعت درست نه نصف شب، سر سه و ربع بودکه یه لاک پشت دم ساحل دریا به یه نی انبان برخوردلاک پشته گفت: سلام ای نازنین من خسته ام میشه کنارت بشینم روی زمین؟نی انبان نگفت نه  لاک پشت به نی انبان گفت: تمام طول این ساحل خلوت رو پیاده اومده امفقط با موجها و سنگریزه ها حرف زده ام تا حالا هم عاشق هیچ کس نشده اممیای با من عروسی کنی ای نازنین؟میخوای بگی نه نازنین؟!!!اما نی انبان نگفت نه  لاک پشت به یارش گفت: لطفا ببخش اگه بهت زل زده امآخه تو پیچازی ترین پوست عالم رو داری عزیز دلمموهات هم عجیب ترین موهای دنیاسعشق من اگه ازت تمنا کنم و التماسمیذاری فقط یه بار بغلت کنم عشق من یا نه؟اما نی انبان نگفت نه  لاک پشت به نی انبان گفت: اگه تو هم دوستم داری پس به زبون بیاربذار توی گوش خوشگلت زمزمه کنم و بچسبونمت به سینه ام ای یاربعد اون رو در آغوش کشید و بنا کرد عشوه گری کردنو عاشقانه اون رو بغل کردن در همین اثنا نی انبان گفت: آئووو آلاک پشت به نی انبان گفت: ببینم بوق زدی عرعر کردی شیهه کشیدی چی میگی؟!!!آئووو آ گفتن در عوض بوسه چیه جز یه جور بی عاطفگی؟منظورت اینه که عشق ما به پایان رسیده؟نی انبان نگفت نهلاک پشت به نی انبان گفت: میخوای که من ترکت کنم همسر عزیزم؟میخوای من سرافکنده بشم؟ میخوای از زندگی ات بیرون بخزم؟میخوای دیگه نمونم ترکت کنم و برم عزیزم؟اما نی انبان نگفت نه  اینجوری شد که لاک پشت گریون و دست از پا درازتر رفت و دیگه هیچوقت برنگشتو نی انبان رو که روی اون ساحل صاف شنی دراز کشیده بود ترک کرد و رفتحالا شما هم یه شبی که دریا آرومه و موج ندارهگذارتون که به اونجا افتاد سلامی بکنین یه بارهو از نی انبان مودبانه بپرسین که این ماجرا راسته یا نهمن بهتون اطمینان میدم که نی انبان نمیگه نه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی