نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

یادداشتهای غار

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۷ ق.ظ
جملاتی از کتاب یادداشتهای غار ... در مورد عشق ... (به واژه ی عشق به معنای عمومیش کاری ندارم ... عشقی که اینجا ازش حرف میزنم یعنی عشق به همه ی کائنات از جمله اطرافیانمون ) - خطر کن و بگو دوستت دارم ... - ترجیح می دهم عشقم را ابراز کنم ... جای پنهان کردن - چرا از اینکه بگذارم دوستم بداری می ترسم ؟ - وقتی ابراز عشق می کنیم ، نمی توانیم حدس بزنیم که در آن لحظه تا چه اندازه به دیگران کمک می کنیم ... - عشق واقعی می بخشد و فراموش می کند . - عشق کامل ، ترسها را دور می راند ... - عشق عمل است ... - از هر چه داری مراقبت کن ... از جمله خودت - عشق یعنی میل به بودن در لحظه ی حال -اگر عشق پاسخ است پس سوال چیست ؟ - هرگز لازم نیست عشق کسی را بدست آورم - آنها که از دوست داشته شدن می ترسند دوست دارند دیگران از ایشان بترسند ... - عشق بلاعوض از درون آغاز می شود - اگر نمی بخشی ... پس زندگی نمی کنی - عشق آن است که انجام می دهم ... نه آنچه احساس می کنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی