نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

از تهی سرشار

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۱۴ ق.ظ
از تهی سرشار ... جویبار لحظه ها جاری ... باز هم مراقبه ... مفهوم مراقبه ، دلمشغولی این روزهای من ( و مراقبه یعنی نداشتن دل مشغولی !!! ) ... این روزها بیشتر از فکر کردن باید تمرین کنم که فکر نکنم . باید از تهی بودن سرشار بشم ... وقتی فکری نباشه ، برچسب زدنی نباشه ، نگرانی نباشه ، گذشته و آینده ای نباشه ... یعنی جاری شدن روی رود لحظه هام ... این یعنی عشق ... عشقی عمیق به جهان ... و به خدایی که همه ی جهان خودشه ... چقدر سخته فکر نکردن ، چقدر سخته قضاوت نکردن ، چقدر سخته لحظه ها رو یکی یکی شکار کردن و زندگی کردن ، ولی تمرین کردنش ارزشش رو داره ... این تمرین باعث می شه بتونم لحظه هام رو دریابم . زندگیشون کنم . و تنها داشته ی همه ی ما همین لحظه هاست ... خدایا کمکم کن در رود لحظه ها جاری باشم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی