نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعا

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۲۳ ق.ظ
تا بحال چند بار چیزی رو از خدا خواستی که وقتی بهش رسیدی (بهت داده شد ) زندگیت رو آشفته کرد و پشیمان شدی ؟ ماجرای ما ماجرای بچه ی نق نقو و لوسیه که به مادرش گیر میده و خوراکی ای رو می خواد که براش ضرر داره ... لباسی رو می خواد که اندازش نیست ... مادر عاشق بچشه و نمی خواد گریه و زاری بچه رو ببینه پس بهش خواسته ی بی جای بچه رو می ده اما بچس که باید عواقب کارش رو بپذیره ... خدای مهربون ما عاشق ترینه ... و عاشقانه تک تکمون رو دوست داره ... بیشتر از هر مادری ... اگه کینه ها و رنجش ها و ترس ها و اشتباهات و گناهان و غباری که از نواقص اخلاقیمون روی دلمون نشسته رو کم کنیم (فکر می کنم اینا تعدادی چیزایی هستن که نمی ذارن دعاهامون مستجاب بشه ) دعاهامون مستجاب می شه ... اما آیا خواست خدا رو در دعاهامون در نظر می گیریم یا خواست دلمون رو ... آیا با تسلیم و فروتنی دعا می کنیم یا با زیاده خواهی و غرور .... خدایا ... منو یاری کن در راه تو حرکت کنم ... طبق خواست و اراده ی تو زندگی کنم ... در مسیر تو گام بردارم ... آنچه صلاحمه بهم هدیه کن ... و دلم رو آرام آرام آرام نگه دار ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی