نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیداری روحانی

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۳۵ ق.ظ
این روزها مفهوم بیداری روحانی برام معنای دیگه ای پیدا کرده ... چیزی که هدف نهایی مسیر آرامشم بوده و هست . این راه رو اومدم و باز ادامه می دم تا روحم آنقدر آگاه و بیدار بشه که جایی برای شیطان در قلبم نمونه ... اونقدر بیدار بشم که حضور همیشگی خدا رو در هر لحظه حس کنم ... اونقدر بیدار بشم که آزردن حتی مورچه ای در توانم نباشم ... اونقدر بیدار که دیدنی ها رو ببینم ... شنیدنی ها رو بشنوم و از کنار هیچ نشانه ای بی تفاوت عبور نکنم ... اونقدر بیدار که بی خیالی در لحظه هام جایی نداشته باشه ... اونقدر بیدار که غرق لحظات بشم و مجالی برای در گذشته و آینده بودن رو نداشته باشم ... روح من سالهاست که در خواب عمیقی بود ... حالا وقتشه بیدار شه ... قلب من سالهاست زنگار گرفته بود ... حالا وقت پاک کردنشه ... باید اونقدر براق بشه که مثل آینه نور خدا رو بتابونه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی