نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیماری

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۳ ق.ظ
بعد از گذشت چیزی حدود یکسال نوشتن توی وبلاگ می خوام موج جدید و کاربردی تری از مطالب رو که شامل تجربیات و آگاهیم نسبت به یک بیماری وحشتناک به نام "اعتیاد" یا "عادتهاست" در اینجا ارائه بدم ... مسیر آرامشم رو عملی تر و منسجم تر معرفی کنم و کسانی که آماده ی تغییر و ورود به مسیر هستند رو از راهی که پیش رو دارن آگاه تر کنم . اصرار دارم که وقتی کلمه ی بیماری و اعتیاد رو می شنوید هیچ کجا فکرتون فقط سمت مواد مخدر نره چون عادتها می تونه شامل : عادت به مواد ، الکل ، سکس ، قمار ، سیگار ، وابستگی عاطفی ، دروغ گفتن ، چک کشیدن ، پرخوری و هزارتا عادت دیگه بشه ... مسئله ی اصلی اینه که عامل همه ی این عادتها یک عامل مشترکه که از این پس اسمش رو بیماری میذاریم ... بیماری ای که دانسته و ندانسته به اعتقاد من بیش از 90 درصد مردم جامعه ی ما بهش دچارن ... یه موضوع جدید به نام قدمهای دوازده گانه ساماندهی می کنم تا از این به بعد تمام مطالب جدید رو با این عنوان بشه به ترتیب پیدا کرد ... برام دعا کنید .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی