نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

شروع 2

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ق.ظ
شروع مسیر یعنی اعلام به خداوند و کائنات : "من میخواااااام تغیییییییییر کنممممممممم " ! و معجزات با شروع عملکردمون شروع میشه ... ولی مگه میشه به خدا بگی می خوای تغییر کنی و هیچ کاری نکنی !؟ مگه می شه به جهان اعلام کنی که از نا آرامی خسته ای و باز به روال سابقت ادامه بدی ؟ اولین کار برای شروع مسیر اینه که از عادتی که آشفتت کرده دست برداری ... مطمئنا آسون نیست ! درد داره ! ولی ارزشش رو هم داره . نباید به بیماری ای که قراره باهاش آشنا بشیم فرصت جولان بدیم و انتظار داشته باشیم درکها و آگاهی ها و عملکرد جدید ما زورش به اون برسه ! پیشنهاد می کنم هر چه زودتر و بطور کامل قطع مصرف کنید ! (مصرف مواد ، سیگار ، مصرف وابستگی عاطفی ، پرخوری ، قمار و یا هر آنچه که زندگیتون رو آشفته کرده و زورتون بهش نمیرسه ! ) . روش قطع مصرف برای من فرقی نداره و هر کسی هر روشی که معقول تر و عملی تره رو انتخاب کنه ... ولی تجربه نشون داده که اگه یک دفعه نشه عادتی رو ترک کرد ، 5 دقیقه 5 دقیقه که می شه ... بعد یک ساعت یک ساعت ، بعد یک روز یک روز ... و تا آخر عمر یک روز یک روز پاک موند ... هر وقت وسوسه ی بازگشت به عادت سراغت اومد می تونی اون رو با کسی که بهش اعتماد داری در میون بذاری (اصطلاحا مشارکتش کنی ) ... و اولین معجزه که رهایی از وسوسه با در میون گذاشتنش با یک نفر دیگست رو ببینی ... (دقت کنید که فردی که باهاش مشارکت می کنید باید قابل اعتماد باشه و دردتون رو درک کنه ) ... حالا آماده اید ... که بعد از 24 ساعت رهایی از یک عادت که زندگیتون رو آشفته کرده و آرامشتون رو گرفته مسیر آرامشتون رو شروع کنید ... ایشالا در این مسیر کنار هم باشیم ، نظراتتون خودش نوعی مشارکته و می تونیم یک گروه خوب باشیم ... برای شروع نیاز به صداقت با خودتون (و ترجیحا من ! ) ، روشن بینی (یعنی با دید باز و خوش بینی جلو رفتن ) و تمایل ( یعنی علیرغم هر احساسی پیش رفتن ) دارید ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی