نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیماری

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۶ ق.ظ
... دلم می خواد از بیماری بگم ... باز هم ... بیماری "ولش کن ! " ... هر وقت تو ذهنم چیزی رو می گم ولش کن ... فوری یادم میافته که بیماری می خواد منو از انجام دادن کاری ، رسیدن به هدفی یا هر چیز دیگه ای منصرف کنه ! بیماری انکار : همیشه در حال جنگ دائمی بودن برای اثبات خودم و عقایدم به دیگران ... معمولا نشانه ی توی انکار بودن برای من اینه که وقتی با کسی حرف می زنم بعد از حرفای اون معمولا می گم : درسته ولی ... / یا واضح ترش با یک نه ! شروع میشه ... نه ! ببین ... (فراموش نکنیم چیزهایی که میگم عمومیت نداره و کم کم این مفاهیم و نشانه ها براتون قابل تشخیص میشه ) بیماری نواقص شخصیتی : امروز که عادت هام رو ترک کردم بیماری از نواقص شخصیتیم سوخت می گیره . تنبلی ، بد بینی ، خودخواهی ، شکمویی ، دروغ و ... و با تن دادن به هر کدوم قوی و قوی تر میشه ... بیماری لذت طلبی و راحت طلبی ... همیشه راحت ترین راه رو انتخاب می کنم ... همیشه پر لذت ترین راه رو انتخاب می کنم ... همیشه لذت برام در درجه ی مهمی از اهمیت قرار داره ...   بیماری برای شما چه مفهومی داره ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی