نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۳۰ ق.ظ
سلام دوستان خوبم . سوال بعدی که می خوایم کار کنیم اینه : ·  وقتی فکری به سرم می زند آیا فوری و بدون در نظر گرفتن پیامدهایش به آن فکر عمل می کنم؟ به چه صورت دیگری رفتار های من از روی اجبار است؟ منظور از رفتار اجباری کارهاییه که انجام میدم ولی دلم نمی خواد انجام بدم ! مثلا واسه عزیزترین کسم بی رحم میشم ، دعوا می کنم و اشکش رو در میارم ... وقتی به خودم نگاه می کنم می بینم فوری به یک فکر عمل کردم و این من نبودم ... این خواست من نبود و از روی اجبار بهش عمل کردم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی