نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جنبه های مختلف بیماری

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۰۵ ق.ظ
خوب حالا قسمتهای مختلف بیماری رو با هم مرور کنیم ... 6 - بیماریم به چه صورت از لحاظ روانی، روحانی و احساسی بر روی من تأثیر گذاشته است؟ این سوال اونقدر قابل بحث و بسطه که میشه ماهها دربارش نوشت ، من از لحاظ روانی تعادل نداشتم ! ذهنم دائم درگیر خودمشغولی های مختلف ، خود محوری ، وسوسه های عجیب و مختلف بود که واسه بها دادن بهشون مثل اسیری در چنگال بیماری به هر کسی و هر چیزی خسارت می زدم تا به وسوسم بها بدم ... من دائم افسرده و پرخاشگر بودم ، همیشه نا امید ، بد بین و هزار مشکل روانی دیگه از لحاظ روحانی : روح من در خوابی عمیق بود ، معنویتی که دنبالش بودم توهم بود ، خدایی که میشناختم فقط واسه گله و شکایت بود و مسئول همه ی خرابی های زندگیم ... اصلا باور ، امید و ایمانی در زندگیم جا نداشت ... هیچ کس و هیچ چیز رو برتر از خودم نمی دیدم ، اعتقاداتم سست بود و اعتقادات دیگران رو هم زیر سوال می بردم ... از لحاظ احساسی : احساساتم یا مرده بودن (مثل عشق ، فداکاری ) یا در جای خودشون قرار نداشتن ! جایی که باید احساس ترس می کردم احساس شجاعت می کردم و دست به کارای احمقانه می زدم ، جایی که باید احساس عشق و فداکاری کنم حس بی رحمی فعال میشد ... جایی که به من مربوط نبود و باید آرام بودم احساس عذاب وجدان ، گناه ، خجالت و ... می کردم و بالعکس ... هیچ حسی در جایگاه واقعی خودش قرار نداشت و درد آور اینجا بود که این احساسات عملکردهای اشتباه برام به دنبال داشت و زندگیم ... بووووووووووووم !!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی