نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مثلث بهبودی

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۰۱ ق.ظ
چون فصل امتحان دوستانه و سرشون بیش از اینترنت به کتابهاشون گرمه ، کمی از اصولی حرف بزنم که دارم سعی می کنم باهاشون زندگی کنم ... در اوایل آشناییم با مسیر با مثلثی آشنا شدم که تعادل بین اضلاعش همواره باعث آرامشم شد  . مثلث بهبودی برای من شامل خانواده ، کار و بهبودی بود ... یعنی اگر یکی از اینها نباشه یک جای زندگیم می لنگه ... اگه در هر کدوم افراط کنم ، باز آشفته میشم ... اگه خودم رو وقف کار کنم خانواده و بهبودی ام از دست میره ... و همینطور افراط در دو ضلع دیگه باقی اضلاع رو از دستم درمیاره ... در این مدت سعی کردم تعادل و برنامه ریزی در اینها ایجاد کنم ... و ضلعی بنام خداوند و عشق و خدمت هم به اونها اضافه شد تا زندگیم آرومتر و آرومتر بشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی