نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۰۵ ب.ظ
واااااااااااای خدا ... تا حالا چنین دوره ی طولانی فعال بودن بیماریم رو تجربه نکرده بودم ، کاملا غیر قابل اداره شدم و عین بچه ای که تازه رفته کلاس اول نمی دونم باید چیکار کنم ... زور بیماریم از من بیشتره و کم و بیش فلج شدم ... فکرم یه جای دوره ... تمام روز جای لبخند اخمو هستم ... چیزی خوشحالم نمی کنه ... افکار بحران زا تمام مغزم رو گرفته ... دعا و مراقبه هم اصلا ... واسم دعا کنید ... با این انرژی هایی که دارم از خودم متصاعد می کنم غریبه ام ... نمی خواااااااااااااااااااام ! آی خدااااااااااااااااااااااااا ! بیا دستمو بگیر .... مرسی :-)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی