نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۲۸ ق.ظ
خدایا ممنونم ازت که صدامو میشنوی و دستم رو می گیری ... امروز خوبم ... خیلی خوب ... خدایا ممنونم که هستی ، که اگه نبودی چقدر زندگی بی معنی میشد و من چقدر بی پناه و بی تکیه گاه ... کمکم کن در لحظات خوشی و سختی فراموشت نکنم ... کمکم کن زندگیم معنای واقعی داشته باشه ، با پیمودن مسیر آرامش ، کمک به خودم و دیگر انسانها برای نزدیک شدن به تو ... به حقیقت زندگی ... خدایا نگذار هرگز در انکار فرو برم ... نگذار فراموش کنم کی هستم ... ارزش اصولم رو از یادم نبر ... خدایا من به تنهایی در مقابل ذهن خودم هم عاجزم ... در مقابل مشکلات ... در مقابل زندگی ... اما با تو ، کسی توانگر تر از من نیست ... چه لذتی داره وقتی حامیت قوی ترین ... مهربان ترین ... تواناترین باشه ... وقتی بابات صاحب اصلی کائنات باشه ... خدایا دست این فرزندت رو بگیر تا گم نشه در بازیگوشی هاش ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی