نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تغییر

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۲۷ ب.ظ
خوب خوب خوب ... دوستان گلم ، دم عیدی کلاس قدم ما هم تعطیله و پشت پنجرش نوشتیم تا اطلاع ثانوی رفتیم خونه تکونی ... دوست دارم از عید بگم . این عید چه فرقی با باقی روزهای خدا داره ؟ اینهمه ذوق و اشتیاق برای چیه . حس من اینه که همه ی آدمها دوست دارن نقطه ی عطفی داشته باشن و شروع کنن یه جور دیگه بودن ... عید همیشه برا ما اینجوره که "ایشالا سال جدید ... " ولی مگه امسال چی نداره که سال جدید داره ؟ مگه الان چشه که باید وایسم سال نو بشه بعد یه سری کارها رو انجام بدم ... مگه نمی گن "روزی که در اون گناه نکرده باشی عیده " ... سری به وبلاگم تو سال گذشته این موقعا زدم ، تا 25 اسفند نوشته بودم ، یه نوشته واسم جالب بود (چقدر خودم برا خودم غریبم و قریب ... ) مستقیم نقلش می کنم ... امروز پیام قشنگی از خدا گرفتم ... همیشه در حال جستجو هستم ... همیشه دنبال عامل خارجی برای بهتر شدن حالم ، دنبال عشق ، لذت ، آرامش و همه رو اون بیرون جستجو می کنم .  امروز می دونم خیلی از چیزهایی که در بیرون دنبالشون می گردم بطور بالقوه در وجود خودمه ... فراموش کردم که وجودم پر از عشقه ، لذت بردن هنر منه و آرامش اولین چیزیه که خدا در قلبم قرار داد و خودمم که پنهانش کردم ... نمی خوام دست نیازم به اطرافم دراز باشه . به خودم عشق می ورزم ، از زندگی ام لذت می برم و آرامش رو تجربه می کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی