نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سرعت عمل !

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ب.ظ
پست قبلی رو صبح نوشتم ، پر از آشفتگی بودم ... و فرق این روزهای من با گذشته ای که گذشت اینه که من اول مشارکت می کنم و بعد از خدا کمک می گیرم و  اقدام می کنم ... مطالعه ی نشریاتم رو شروع کردم ، ترازنامه رو گرفتم ، راهنما گرفتم و از قدم 4 دوباره شروع می کنم با یک گروه کار می کنم . (چقد کار کردم در نصف روزی که گذشت ! ) و الان حال خوبی دارم . برام دعا کنید . برای کارکرد قدم اینترنتی هم در حال طراحی سایتی هستم که امکانات بیشتری در اختیارمون بذاره ! www.behbudi.ir رو هم خریدم ! باید تلاشم رو بیشتر کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی