نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عجز - شخصیت

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ
شخصیت من زمانی ک از بیماری عمل می کنم چگونه تغییر میکنه؟ دقت کردید زمانهایی هست که انگار خودمون نیستیم ... وقتی به بیماری بها می دم و از روی بیماری عمل می کنم کارهایی ازم سر می زنه که واقعا از نیما بعیده ... خشم ، گرسنگی ، تنهایی ، خستگی و ... بیماری من رو فعال میکنه ... و توی این لحظات چقدر غیر قابل اداره می شم . منظور از شخصیتم تغییر می کنه چیه ؟ یه وقتایی هست که انگار مثل کارتونا یه دیو قرمز شاخدار که یه نیزه ی سه سر داره بالا سرمون ظاهر میشه و دستورایی میده که ما مثل دیوانه ها بهش عمل می کنیم ... شخصیت مهربون من به دستور بیماری نا مهربون میشه ، شخصیت وفادارم بی وفا میشه ... شخصیت صادقم شروع به دروغ گفتن می کنه ... این یعنی بیماری شخصیت منو تغییر می ده ... حالا می بینید در مقابل بیماری چقدر عاجزم ... و اگه بهش بها بدم حتی شخصیتم رو از من می دزده ... این روزها از روی بیماری عمل نمی کنم ( سعی می کنم عمدا عمل نکنم ) پس شخصیتم داره ثابت می شه و شکل خودش رو بدست میاره ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی